Efektywna komunikacja w zespole
pon., 08/01/2018 - 22:04
Autor:
Beata Rzepka
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Edgard
Dedykowane dla:
Nauczycieli
Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywania zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak stworzyć zmotywowany i zorientowany na wspólny sukces zespół, a także nauczyć się rozwijać własne umiejętności i komunikacyjne, to koniecznie sięgnij po ten poradnik.
Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczącyhc komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji zwrotnej oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów.
Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczącyhc komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji zwrotnej oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów.